Mateřská škola J.Maluchy 105

     Ostrava-Dubina

 

       Adresa: MŠ J. Maluchy 105, Ostrava-Dubina, 700 30,

               email: ms.j.maluchy.105@volny.cz,

               tel. 596 712 227, tel. třída Lodička: 596 723 217

               odloučené pracoviště ZŠ V.Košaře, Ostrava Dubina

               oficiální stránky ZŠ V.Košaře naleznete zde

 

 

   AKTUALITY

 

   INFORMACE O MŠ

 

    JÍDELNA

    -platba

    -jidelnicek

 

    VIDEOŠKOLKA

 

   FOTOGALERIE

 

 

 

 

  ŘÁD JÍDELNY 

Vydáno dne 1.9.2009

 

 1)Provoz  ŠJ

se řídí vyhláškou č. 107/2005 Sb., ve znění pozdějších předpisů a hygienickými předpisy.

Jídelníček je sestavován na základě zásad zdravé výživy a dodržování spotřebního koše

  vybraných potravin.Základní vyhlášky a předpisy jsou k dispozici v kanceláři školní jídelny.

 

  2)Výdejní doba

  Pitný režim                  7,00 hod.

 Přesnídávka                 8,50-9,00

 Pitný režim                   11,00

 Oběd                           11,40-12,00   

Svačina                        14,00-14,10

 Pitný režim-kroužky      14,45

 Výdej do jídlonosičů 11,15-11,40

 

   3)Výše stravného

  Výše stravného je určena předpisem ředitele školy, v základních kategoriích činí:

děti      3-6 let                                     31 Kč

  7-10 let                                   34 Kč

 

 4)Placení stravného:

  a) placení se provádí inkasem stravovací účet ŠJ, číslo 19528761/0100

  b) hotově v kanceláři ŠJ

Strávník má nárok na oběd jen pokud má na svém kontě obnos, který plně pokryje cenu oběda.

 Nezaplacená strava v termínu nebude vydávána!

 

   5) Odhlášky ze stravování

 Na přechodnou dobu se provádí v kanceláři ŠJ osobně či telefonicky na čísle 596712227,

  každý pracovní den v době od 6,00 hodin do 13,00 hodin, nejpozději však do 13,00 hodin

  je nutné odhlásit oběd pro příští den. Neodhlášený a neodebraný oběd je strávníkovi účtován.

.

6) Stav konta

 Každý strávník může zjistit :

 a) osobně v kanceláři ŠJ

 b) telefonicky v kanceláři ŠJ- při výběru stravného

 

7) Vyúčtování na konci školního roku

   Bude provedeno u každého strávníka na základě jeho pokynů s těmito možnostmi :

 a) nechat na kontě zůstatek pro příští školní rok,

b) převést zůstatek na bankovní účet,

 c) převést zůstatek na konto sourozence,

 d) vyzvednutí zůstatku v hotovosti v dohodnutém termínu.

 Pokud strávník nezadá žádný z požadavků, zůstávají peníze na kontě pro příští školní rok.

 

 8) Doba prázdnin, případně mimořádného ředitelského volna

V těchto dnech jídelna nevaří a každý strávník je automaticky odhlášen. O termínech

 strávníci budou s předstihem informováni na nástěnce u vchodu do MŠ, nebo prostřednictvím pedagogů.

 

9) Jídelní lístek

Na každý týden je vyvěšen v prostoru MŠ a dále je vyvěšen na webových stránkách školy.

 

10) Výdej obědů

 Strávníkům je vydáván kompletní oběd včetně masa a příloh. Vydané jídlo je určeno ke konzumaci

 v jídelně ( vyhláška č.107/2005 Sb.§2 odst.7). Porce jídel jsou připravovány podle platných norem, proto

  strávník nemá nárok na přídavky.

 Proto se ustanovení vyhlášky č.107/2005 Sb. vztahují pouze na žáky, kteří se zúčastní vyučovacího procesu – tedy nikoliv na žáky v době jejich nemoci a prázdnin, kdy o ně pečuje rodina. Pokud by si rodiče přáli obědy pro dítě v této době odebírat, musí uhradit plné náklady na přípravu oběda s výjimkou prvního dne nemoci, kdy  se podle vyhlášky č. 107/2005 Sb.§ 4 odst. 9 první den neplánované nepřítomnosti strávníka ve škole považuje za pobyt ve škole.  

 

11) Organizační zajištění provozu :

  vedoucí ŠJ :                Domiterová Zuzana

 vedoucí kuchařka :     Pavelková Vlaďka

 

 12) Dotazy, připomínky

  Dotazy, připomínky, případné problémy řešte ihned přímo v kanceláři ŠJ s paní vedoucí, případně s personálem kuchyně.